Friday 7 October 2011

i wish i can have it !! :D

asalamualaikum , hey korang ! sihat ,
okay harini aku nak share something pasal aku ,
korang mesti ada benda yang korang nak and paling korang idam-damkan ,
semua orang mesti ada kan ?
termasuk aku jugee , hee~
korang nak tau ape yang aku nak !
i have fallen in love !!
auww . korang nak tau , bgi aku kan barang nie sweet sangat !
cm cute je kan ?tapi , mungkin korang da ada kot ..
untunglah kan? hehe 
nak tau tak ape??


auww,, BLACKBERRY PINK COLOUR!!

aku paling suka yang nie , cutee kan? :D
oouucch ! my heart ! 

^____^

actually kan , ada someone yang nak belikan aku blackberry , 
korang nak tau sape? mane boleh bagitau ! nanti mesti korang nak mintak kat die BB nie kn?hee , yang penting dia special for me !

ooouucch! my heart has been beating !
SAYANG KAU !


*maaf kepada yang membaca , post aku kali nie jiwang karat sikit ,hee~



No comments:

Post a Comment