Tuesday 18 October 2011

i know u are really strong girl ~

dont cry alone :)

asalamualaikum .. hey korang !
harini kan , ain tak sekolah ..hee~ sebb tu lah boleh luangkan masa bersama blog ain nie.
okay .. mesti korang terpinga-pinga, eceh.. terpinga-pinga tu..
actually mcm nie.. this post ain nak bagi dekat kawan ain..
lau korang menyampah nak baca ! 
sila lah muntah dengan sopan santun kat blog aku ni ye...
okay bact to topic..
she is really2 strong girl..
yes !! i know her...
ain kesian kat die..okay guys ..ain nak tanye..
sape yang sanggup tengok kawan die sedih kan??
betul tak.. mesti lah korang nak buat kawan korang happy rite?
same gak mcm ain..

okay .. hey dear !!
aku tau kau mesti baca blog aku kan?? hehe~
kau ingat aku penah cakap ape kat kau?? kau like a sungai..
u know sungai rite?
hehe~
aku tau banyak sangat problem yang datang kat diri kau..
aku tau and aku faham.. weyh ! Allah tak kan bagi masalah kat hambanye ..
dengan tanpa sebb .. :)
ingat tu dear.. kau jgn give up..
about ur friends .. iknow ur really2 miss her so much ..
same like me.. aku nak sangat kita mcm dulu..
like seriously.. dear , kau kan kuat mcm tiger..hehe
tak mo la sedih2 ..setiap masalah mesti akan selesai..
and kalau kau perlukan aku,.. aku always ada ..
have any problem.. just call me okay,. aku akan cube buat ape je.. untuk buat kau happy..
about ur friend.. aku pon boleh tolong untuk mengeratkan hubungan 
korang yang telah berpecah belah tu..
dear !! i will support u !! be strong okay !!
hee~
love you lah kawan !!
mmmuuuaahhhh.... aku akan sayang kau sampai nafas aku yang terakhir..
ur still remember my promise rite??



No comments:

Post a Comment